Genmab — September 2019
-
De store pharma har sandsynligvis kigget på forskellige data i Genmabs pipeline over den seneste tid. Inden partnering af DR5 og CD20/3 kan en af dem få den store regnestok til at sige takeover. Vi har pt et tydeligt billede af Daras enorme potentiale og nu yderligere teprotumumab samt Arzerra som pæne fremtidige royaltystrømme.
-
For 2 år siden var vi i samme niveau, kursen faldt derefter tilbage til 800. Nu er vi der igen, kan jeg denne gang love konen, hun kan sove godt fremadrettet?
-
Så let er det ikke. Når aktien stiger, så får jeg kys og kram søndag morgen. Når aktien falder, så får jeg tæsk med en våd Berliger søndag morgen.
-
Jeg vil blive totalt overrasket. Der er ikke nogen der vil købe GEN. JNJ vil måske gerne men det vil være fjendtlig overtagelse og det afstår JNJ fra medmindre nogen andre åbner ballet. Der skal nok minimum 125 MIA på bordet, hvis det skal have et minimum af realisme, det er der ingen andre der hoster op med for GEN.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind