Genmab — September 2019
-
Ofa var ude GENs hænder og kostede som sådan ikke noget. Det var zalu storhedsvandviddet, der slog GEN til lirekassemand. Men nu har vi heldigvis en stor doven balance, der kan holde os i live
-
I den grad!
-
Kom lige med de dårlige beslutninger andet end kommunikationsvanskeligheder som rammer mange store virksomheder der finder situationer ligegyldige, men som markedet reagerer på. Jeg kan ikke få øje på dårlige beslutninger. De er en explore virksomhed der lever af explore så de skal vel ikke tage på daseferie efter de fandt Dara, de skal forske og udvikle nye produkter og det gør de så eller prøver på, det er vel forventet?
-
At de markedsfører sig selv i US er genialt af flere grunde, men allerede nu kan vi måske aflæse nogle resultater af ovenstående strategiske beslutning. Flere og meget større markedsaktører dækker nu Genmab(tyder på selvtillid). Shorterne kan nemmere blive skvitset og derfor dækker de måske ind allerede nu for salgstallene skulle ikke få kursen op i dette leje. De kan lave bedre og større emissioner(ikke at de har brug for det) De vil komme på flere dagsordener hos nogle af verdens finansielle
-
Enig Mcjean.
-
Eng Gen står bare stærkt pt og analytikerne kommer til at opjustere igen. De skal jo følge trop

-
Polle. Vi er ikke i Nordkorea, så selvfølgelig skal Jørgen Varnæs kunne give sine holdninger til kende.....
-
Hvis kun positive holdninger er tilladte, så udvikler vi is ikke...
-
os ikke
-
God morgen.

-
God morgen :-). Yes, George..., naturligvis må alle have lov til at have deres meninger og give udtryk for dem, du ved jo godt, at det ikke er det jeg mener ! At være negativ for negativitetens skyld.., det synes jeg bare er træls. Det var så MIN mening. God dag til alle, også til hr. Varnæs

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind