Genmab — September 2019
-
20 % af 10-15 MIA USD er ca. 13-20 MIA DKK - ¤0 % præmie er ca. 125 MIA - det vil tage op mod 10 år hvis DARA skal betale. Dertil kommer at GEN jo åbenbart har behov for hele beløbet + emissioner til at betale for videreudvikling. Det ville være en katastrofe af dimensioner for JNJ og købe et sådan firma til den pris.
-
-
125 mia. minus fradrag - likvide beholdning - materielle anlægsaktiver inkl. fabrik;-) giver måske groft udregnet omkring 80 mia.kr inkl. en gratis halvmoden pipeline med fuld kontrol. det er absolut ikke en dårlig investering og slet ikke hvis AXL og DR bare er halvt så gode som JDW mener. Faktisk er det for billigt med 125 mia, kr eller 2000 kr,, de skal snart op på 2500 ved bud.
-
De vil slå til klinisk, hurtig og med en præcision der vil få danske investorer til at ligne en flok halvgamle mænd på hypnotika, de vil langt før markedet vide nogenlunde hvor meget Dara vil omsætte og jeg tror de har et håb om 18bn$ om 5 års tid, da maintenance vil tilføre dem 3 bn$ ekstra. Markedet vil slet ikke regne med sådanne beløb før de materialiseres og det kommer aldrig til at ske, det er alt for dyrt at betale royalty af så store beløb, men måske jeg tager fejl, men jeg tror de
-
Vi rammer de 20% i år og kommende år vil de belaste JNJ mere og mere. Jeg er på linie med Mcjean, hvor dara ender og at markedet slet ikke tør indregne det der venter. Helt galt går det jo hvis JNJs duobodies går gennem nåleøjet og indfrier de forventninger JNJ selv har.
-
1 linje 50% - resten af linjerne 50%. N=45 bn$, det giver 22.5bn$ i 1 linje om 5 år. Der regnes med 20% for de to grupper. Den køber jeg ikke. Jeg tror Dara nupper 50% i 1 linje og måske 10% i anden gruppe. Grunden er simpel, det skyldes lange og vedvarende responser jo før stoffet gives. Rent etisk ville det være forkastelig ikke at tilbyde folk denne mulighed.
-
....og så for prins Knud: hvad var det, JJ ville have fra Actelion? Rigtigt gættet, alle de ting, GEN ikke har...
-
Fase 3 programmer og upartnerede godkendte produkter
-
Hvad skete der med pipelinen... den blev skilt ud og floated separat
-
Modnet til at være voldsomt umoden, fra at være sindssygt umoden. GEN har intet af kommerciel værdi
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind