Genmab — September 2019
-
i det mindste var der en sund omsætning. Jeg glæder mig til vi begynder at se noget mere nyhesdflow fra selskabet
-
større salg kommer af sig selv. Dara er så meget en guldstandard, at det er blevet helt kedeligt. Det er mere nyheder fra pipelinen, jeg ser frem til
-
haha - godot har ikke levet forgæves
-
Det eneste GEN er nær markedet med er ting som røg i klinikken før 2006
-
Apropos inflammation - Helge du som er inde i helse, har du set på Amarin og deres Vascepa omega 3 (icosapent ethyl). Reduce-IT studiet påviser store inflammation reducering og bedst af alt 25% færre hjerte-kar-sygdomme. Har Fået meget stor opmærksomhed i US /EU hjerte og diabetes foreninger. https://investor.amarincorp.com/news-releases/news-release-details/vascepar-icosapent-ethyl-26-reduction-key-secondary-composite
-
Det er rigtigt lahn. Inflammation er blevet det helt store dyr i åbenbaringen i relation til an lang række sygdomme. Herunder livsstilsygdomme som de fleste hjerte-karsygdomme og diabetes 2 hører under.
-
Servicemeddelelse til nye brugere fra EUROINVESTOR: I kan bruge chats efter indmelding i de respektive grupper samt meget gerne også skrive i debatten. Den er er der desværre alt for få som bruger i dagligdagen. Velkommen til.

-
polle1..Min indbakke flyder over med henvendelser her i aften. Henviser hertil og til Proinvestors Aktiesnak på Facebook.
-
Debatten omkring min servicemeddelse forgår fra nu af i Aktiesnakken.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind