Genmab — September 2019
-
Genmab posted updated Investor Presentation
September 2019, practically the same as in August https://ir.genmab.com/static-files/e4d5b073-95a4-4b78-950a-03709e80f494 -
selvfølgelig - der er jo ikke kommet data af nogen form for tyngde. Ofa kommer ud I en kamp med en incumbent market leader fra Roche og dara har ikke produceret noget nyt.
-
det vi ved, er at GEN har committet store pengestrømme til udvikling - af programmer, som endnu ikke har nogen form for PoC, og som er laaaaangt fra markedet
-
kursudviklingen er sket på basis af en allerede nedtrykt aktiekurs samt en markedsudvikling og en valutakursudvikling, der er gået GENs vej
-
Bare vent til 15/10 når q3 tal foreligger. Omkring 735 og kursen er tilbage i 1100.

-
det bliver lidt spændende at se, om vi får endnu en bagudrettet justering, eller om vi er ovre de ækle overraskelser. Efterhånden vil jeg først tro på det, når jeg ser det
-
han har også udtalt, at han ikke var bekendt med de to, der rent faktisk kom… #seeingisbelieving
-
Jeg sælger ikke, først om 20 år når pensionen banker på. Det, der med at købe og sælge frem og tilbage er umuligt. Det er jo gætværk, vi aner det ikke. Min pointe var nemlig det, at kursen hurtig kan komme i 1100 eller mindre.
-
Når det er skrevet tror jeg at q3 igen bliver en skuffelse.
-
Men det er gætværk, ingen aner det
-
Q3 har I hvert fald traditionelt hængt i bremsen
-
ja, der skal gerne være noget penetration af 1linie - opstart I nye linier har dog typisk været noget træg - óg med en efterfølgnende ketchupeffekt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind