Genmab — September 2019
-
Det er squ´da åndsvagt at listerne ikke bliver opdateret.
-
Man kan da ikke hoppe frem og tilbage i forskellige aktier for at få realtid streamet!!
-
Det er tilbageskridt....har de ikke hypet at det blev meget bedre...mere avanceret??
-
Jeps..:-) men det irriterer også når man handler Genmab.
-
Den optur er da også længe ventet ,, jeg venter stadig på at shorterne skal have lukket deres... så fornoder jeg optur kommer med forstærket styrke, men vi skal nok have nyheder og stærke salgstal først, hvilket jeg tror kommer i oktober...
-
Der kommer vist flere nyheder i september. Syntes at have set en oversigt fra Sukkeralf fornyligt.
-
ja, der var noget præsentation her startende 9. September
-
Tak Pensionist..Jeg har lagt oversigten her med tak til Sukker: http://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=76963
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind