Genmab — August 2019
-
@Helge, på trods af, at jeg sidst supplerede i GEN i 1.385,- (vist nok et års tid siden) så får du en lille hilsen direkte på din bankbog for det godt benarbejde

-
Tak Peter12..RBC Capital Markets, Guggenheim Securities og Morgan Stanley gør et godt stykke arbejde med deres analyser for deres kunder som gik med på emissionen.

-
Tusinde tak Tyndejner. Dit plus bliver sat i gang.

-
UPS, en lille fejl. Jeg har godt nok købt GEN på 1.385, men sidst jeg supplerede, var det i 900. Anyway, jeg tror på casen, så 2-300 fra eller til er mig ligegyldigt

-
Tusinde tak JKY.

-

-
Donationer: Jeg skrev dette den 20.8.2018: "Jeg har doneret et engangsbeløb til driften af vores helt igennem fremragende site og arrangeret en fast månedlig overførsel på 100 kr. Og så har jeg for sjov lavet en deal med mig selv om at indeksere den faste overførsel med udgangspunkt i kurs 1000. Kurs 1100 udløser en donation på 110 kr." Hvor ville det glæde mig, hvis jeg kommer til at skulle give den månedlige donation et godt boost opad efter i morgen

-
Tusinde tak Raket - også til alle jer andre som også donerer et fast månedligt beløb. Husk hvis I mangler et plus, at skrive til mig [email protected] eller sende en sms på 28556430.

-
Fedt..og Q&A chatten er klar til spørgsmål.

-
God morgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind