Genmab — August 2019
-
Er der nogen som på stående fod kan huske hvilke banker som stod bag emissionen?
-
Sidste: Hej Helge
Tirsdag d. 20. August kl. 16.30.
Genmab repræsenteret ved Jan, David og Andrew:-)
Vi glæder os til en god session.
Yours,
Nicolai -
Vi får hele toppen med på en gang.

-
I anledning af at vi har rundet 1300 og fået Q&A på plads tillader jeg mig at sende hatten rundt. http://www.proinvestor.com/donation
-
Tak sandro...Den glemte jeg. Hvis det er på mobilpay skal oplysningerne sendes som smsbesked på 28556430.

-
@Helge, på trods af, at jeg sidst supplerede i GEN i 1.385,- (vist nok et års tid siden) så får du en lille hilsen direkte på din bankbog for det godt benarbejde

-
Tak Peter12..RBC Capital Markets, Guggenheim Securities og Morgan Stanley gør et godt stykke arbejde med deres analyser for deres kunder som gik med på emissionen.

-
Tusinde tak Tyndejner. Dit plus bliver sat i gang.

-
UPS, en lille fejl. Jeg har godt nok købt GEN på 1.385, men sidst jeg supplerede, var det i 900. Anyway, jeg tror på casen, så 2-300 fra eller til er mig ligegyldigt

-
Tusinde tak JKY.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind