Genmab — August 2019
-
Stiger 7,2% på den melding.
-
bikube...Det må være US - ikke Morph.
-
Det handler om kommunikation og spin. Hende her kender vi fra den gode side i det game. https://www.curtisconsult.dk/
-
Hej fellow PI'er. Jeg mener JVW har sagt at han regner med at 80% af DARA salget vil være SC i samme øjeblik SC bliver godkendt. Kan ikke finde citatet, kan nogle bekræfte det.? Og regner vi stadigvæk med dette efter den video der blev lagt op her på PI for noget tid siden, hvor de tre medvirkende læger alle sagde de brugte 90 split dosis mest muligt. Det kunne være spændende at høre jeres synspunkter på SC take up og revenue split mellem IV og SC.
-
Split dosering og 90 min (accelereret dosering) er to forskellige ting. Split dose er ½ dosis over to dage, som derfor kun tager den halve tid hver dag. 90 min er fuld dosis indgivet med højere hastighed. Man skal stadig præmedicineres med 90 min, så der er under alle omstændigheder tale om en tidsbesparelse fra 90 til 6 min. Og så begynder man først den accelerede dosering fra og med 3. dosis. Split dosis er kun den 1. dosis.
-
-
God morgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind