Genmab — Juli 2019
-
Og du føler dig stensikker på at udbyderne kan undgå at tildele større "short-huse" en del af kagen? (Jeg forstår godt GENs interesse, men bankerne.....? De vil da vist bare tjene penge - loyalitet er ikke et ord i deres ordforrråd nu om dage, er det?)
-
Kkjoel det er helt normalt at man luger ud i dem man ikke måtte ønske at få ind. Under den forudsætning at interessen er større end udbuddet. Jeg ved positivt fra en CEO at de af emissions bank fik at vide xx ville have aktier, men de blev fravalgt fordi selskabet ikke ønskede dem ind.
-
Jeg kan naturligvis ikke sige om Genmab/bankerne gør det samme. Men det vil da være mega dumt at sælge til shorter hvis interessen er stor nok
-
Der er så få aktier shortet i Genmab i forhold til så mange andre virksomheder at jeg ikke ser det have nogen reel betydning
-
4% er da heller ikke ret meget. Og de er jo sat på alle mulige niveauer. Også
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind