Genmab — Juli 2019
-
Fantomas..Det er jeg enig i. Har flere aktier med dobbeltnotering, hvor kursforskelle hurtigt udlignes. Jeg var bare lidt nysgerrig på om der eventuelt var en lovmæssig regulering på området?
-
Er der ikke det omkring den dobbeltnotering SAS har?
-
-
Gmxay har vel aldrig været til andet end at vise tilstedeværelsen af Genmab på us Stock. ?? Ingen retvisende kurs, men blot en intetsigende omsætning som har været så lav at !!!!!!!. - der vil fra idag og fremefter komme bedre og mere retvisende kursniveuer og omsætninger i US end vi har set hidtil. . - med nye penge og tro på Genmab fra US kommer opturen af sig selv.
-
-
God morgen.

-
God morgen

-
Jeg har lige kort snakket med Bodil Ganzler omkring den nye notering USA. Formoder at der kommer lidt omtale i Mio-klubben om en times tid.
-
Hvornår forventes vi at få information om antallet af solgte aktier i emissionen?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind