Genmab — Juni 2019
-
jeg har en god ide.....hvad med at benytte 7eleven.....
-
Jeg glæder mig til at se shorterne få travlt med at købe tilbage....Så kom Maia, du skal være velkommen og ventet
-
Blot en lille kommentar til den diskussion der var tidligere i dag om et muligt take-over. Jeg kan da huske, at have set både Jeffries og Novod nævne det som en mulighed. Det er således ikke kun landsbytosser som mig eller store ånder som Solsen, der har nævnt det som en mulighed. Selv om man, hvilket er fuldstændig fair, ikke tror på det scenarie, kan det jo godt ske alligevel:-)
-
Genmab-boss afviser salg af virksomheden
Den adm. direktør i Genmab, Jan van de Winkel, afviser medstifters spådom om, at det succesfulde danske biotekselskab bliver opslugt af en større aktør inden for de kommende fem år.
(medwatch.dk)
-
Aktieekspert: Flere selskaber kan være ude efter Genmab
En britisk aktieekspert, som for nylig forudsagde et opkøbstilbud på Nets før alle andre, mener at vide, at flere store medicinalselskaber kan være interesserede i at opkøbe Genmab.
(medwatch.dk)
-
Det hælder jeg også mest til pt. bibob og tak for link SB. Her er et lidt ældre indslag fra Novod https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article9225014.ece
-
Why is the Hexabody CD38 deal positive news for Genmab? Genmab has to pay the entire sum of Hexabody cd38's development until it proofs to be beneficial to patients. Ones that is proved, J&J can execise their right to commercialize it. I would say if Genmab has to go all the way alone until hexabody CD38 has proven to work, why not wait to make a deal til that point? Please illuminate me.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind