Genmab — Juni 2019
-
De har ikke HR til at løfte et dara program, men finansielt kan GEN vel løfte 2 til 3 styks
-
Uden emission
-
..men alt det afhænger jo stadig af om der er klinisk effekt
-
Jeg har aldrig rigtig forstået iveren efter at stoppe debatten
-
Okay...det var en meget interessant info med de 5 banker, hvoraf de 3 første er ret store. Så kalder jeg den. Opkøb..... licens/tech deal er udelukket. Dertil skal man ik bruge så mange banker til at finde kapital fordi bigpharma smider pengene ind. Det så vi med både Janssen og GSK dealen.
-
Og har også svær ved at de der skal hele 5 banker til blot at skaffe godt 3 mia som så skulle være hvis de vil selv tage stoffer længere frem. 5 banker må betyde et stort beløb. Opkøb..... og hvor rådgivere så har sagt at det er lettere at overbevise aktionærerne i det selskab man skal opkøbe, hvis en del af betalingen er i Genmab aktier der er noteret i US. Men da der stadig er 5 banker, så må kunne det meget vel være et større beløb end hvad bemyndigelsen pt tillader. Altså egf
-
Jeg havde sådan set 100k klar til at købe flere gen. De holdes i lommen til det her er overstået. Og vil endda overvej om jeg skal tage noget profit på dem jeg har. Hmmm
-
Lidt opsummering på HexaBody aftalen med J&J. https://seekingalpha.com/amp/article/4272220-johnson-and-johnson-looks-blood-cancer-drug-successor-early-stage-deal
-
Troldman 00.13. Interessandt ? det stod i meddelelsen som Genmab sendte ud 28 May - formoder du har læst den inden du kommentere
https://ir.genmab.com/news-releases/news-release-details/genmab-files-registration-statement-united-states-proposed -
God morgen.

-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind