Genmab — Juni 2019
-
@Solsen Jeg synes at du sætter fingeren på den tvivlsomme kommunikation som Genmab har haft mht. den mulige kapitaludvidelse. Medmindre der er børsregler der dikterer noget andet, hvorfor så tage to skrald på kursen i stedet for et enkelt.
-
Vi fik et skrald da de annoncerede den eventuelle kapitaludvidelse, og vi får formentlig et mere hvis det rent faktisk sker. Medmindre børsreglerne dikterer andet så synes jeg at det er underligt at man ikke først melder det ud hvis det bliver besluttet at gennemføre den.
-
Ja ok. Men kursen kom jo tilbage igen uden nyt inden for trendkanalen. Et lille skvulp ned og så tilbage i 2019 All time high kurs 1232. Om der kommer et hug ned i.f.m evt. aktieudviddelse afhænger vel også af hvordan pengene helt specifikt skal bruges
-
Jeg har for nyligt set to emissioner i biotekselskaber jeg følger tæt. I BergenBio blev kursen drevet 50% ned på en uge efter ASCO, hvor der ikke rigtig kom nyt frem og kursen roder stadig rundt under missionskursen og modet synes tabt blandt investorerne. I Zymeworks lå emissionskursen 10% under og få dage efter er kursen over emissionskursen. En fortælling om styrke og svaghed
-
At Genmab skal bruge relativt lang tid på Nasdaq listing og mulig emission samt har kørt uden for offentlighedens søgelys ved investorpræsentationer virker ekstremt underligt med mindre der enten er noget stort på vej eller noget ikke er som det skal være. Noget mindre midt imellem synes jeg ikke stemmer med forløbet
-
Jeg har intet imod en aktieemission hvis der er brug for det for det ved de bedst selv. Det eneste jeg undrer mig over er måden det bliver annonceret på. Vi må håbe at det er pga. noget positivt. Vi har dog alle i lang tid være meget positive omkring Genmab's kassebeholdning og muligheder for at finansiere pipelinen pga. Darzalexsalget, og nu viser det sig så at der "måske" skal bruges ekstra penge alligevel. Det kan naturligvis også være at Nasdaq listingen skal bruges til andre ting end blot
-
at skaffe midler.
-
Kan det tænkes, at Genmab udsteder nye aktier for at undgå Blackrock bliver storaktionær, fordi de har planer hvor de ikke ønsker at flere har medindflydelse? Jeg får tanken fordi Blackrock nu to gange har været over 5% grænsen og kommet under igen, enten ved salg af aktier eller af andre grunde! det kan godt være det er et lang ude i skoven forslag? men vil gene hører andres mening om det. Hvor mange storaktionærer er der Genmab?
-
under alle omstændighedder lader det ikke til at BlackRock er bekymret over Ganmabs udvikling og komminikations flow. BlackRock har 100% sikkers adgang til information som vi almindelige små investore ikke har adgang til med mindre vi betaler i dyre domme for diverse analyser m.m
-
another article on that kidney transplant (that nobody seems to care about...) https://www.aphp.fr/contenu/efficacite-du-daratumumab-dans-le-traitement-du-rejet-de-greffe-renale?utm_medium=social&utm_source=twitter it is in French though...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind