Genmab — Juni 2019
-
Enig
kan du se om han nogensinde læser med? -
Parasitism. Jeg tror, at de fleste danske inkarnerede Genmabfans læser med . Jeg kan ikke se hvem de er. 90% er gratister og har ikke en profil hos os.
-
@pensionisten :
Når det handler om GEN, er der mange ting man kan undre sig over... -
Du har en pointe, Helge.

-
Apropos Genmab og kursmønstre: "Vi har forladt en årrække med automatpilot og fede afkast, og vi er trådt ind i en periode, hvor de passive investeringer og kvantitative strategier som momentum- og vækststrategier smadrer sigtbarheden, øger volatiliteten, og hvor de fundamentale analyser måske har ret, men investorerne må tøjle deres tålmodighed og binde deres penge i længere og længere tid". https://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/11/227739/artikel.html?hl=YToxOntpOjA7czo1OiJQYXJhcyI7fQ,,
-
Det er en yderst relevant artikel med flere væsentlige pointer i relation til at forstå den aktuelle markedsudvikling og kursmønstret i mange aktier.
-
-
Ærgeligt at artiklen er betalingsbelagt. Jeg har dog prøvet at sammenfatte hovedpointen med mit citat.
-
Spændende om vi lukker over 1232.
-
Ja vi har jo set en dejlig tendens de sidste dage

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind