Genmab — Juni 2019
-
Bulder..Jeg snakker med Nasdaq i morgen.
-
Ang lukkeauktionen så vises nu kun den pris hvor man kan handle flest aktier. I starten da de indførte lukkeauktionen kunne man se alle niveauer men ikke den pris som kunne "sælge" flest. Hvis man ser en pris på 1700 må det være fordi der er flest sælgere og købere til den pris ? Som regel retter det sig ind hen mod kl
17:00. Sådan har jeg forstået det ihvertfald
-
Tak Peter. Det lyder plausibelt.
-
Mon ikke der er en del som gik ind i Genmab på det her niveau da vi faldt fra 1489 og vi troede det nok var bunden. De må sidde med en mærkelig fornemmelse. " skal jeg sælge ,- og komme ud med skindet på næsen, eller skal jeg have is i maven og tro på at det er nu raketten ryger til tops. ? Thats the question. ;-).
-
Rajkumar er blevet mere venlig stemt efter Cassiopeia data, nu begynder han at inkludere Cassiopeia og Maya i 1L https://twitter.com/vincentrk/status/1141330671534845953?s=21
-
...men han ser tilsyneladende stadig ikke Dara maintenance. Der skal mange data til at overbevise den mand
-
han er måske en god indikator for KOL behaviour. Svesken skal på disken før man er villig til at committe til noget som helst. Som onkolog ville jeg nu heller ikke være begejsret for at anbefale kartoffelafkog og andre goder sager, bare fordi ikke færdiggjorte studier indikerer en effekt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind