Genmab — Juni 2019
-
Tak Pauly. Jeg troede lige at jeg misset noget fra et stykke siden

-
Måske en elev hos en hedgefond som trykkede forkert...han ville have den i 700 men ramte 1700...:-D
-
Nå spøg til side...spændende hvad FED kommer med i aften...det vil sætte retningen for i morgen...på alt.
-
I gamle dage lå mæglerne på Oslo Børs og signalerede alt muligt til hinanden på morgen- og aftenauktionerne. Jeg fandt aldrig rigtigt ud af fidusen i det.
-
Det er rigtigt Bulder, men + 420 kr. er nu usædvanligt.
-
Altså før slut.
-
Bulder..Jeg snakker med Nasdaq i morgen.
-
Ang lukkeauktionen så vises nu kun den pris hvor man kan handle flest aktier. I starten da de indførte lukkeauktionen kunne man se alle niveauer men ikke den pris som kunne "sælge" flest. Hvis man ser en pris på 1700 må det være fordi der er flest sælgere og købere til den pris ? Som regel retter det sig ind hen mod kl
17:00. Sådan har jeg forstået det ihvertfald
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind