Genmab — Maj 2019
-
men når det så er sagt så er en US noteing slet ikike nødvendigt.....de kunne SAGTENS rejse det samme beløb i kbh
-
Havde man haft brug for de 500mio, havde udmeldingen været, at man ville rejse dem uden at ryste på hånden - jeg hælder mest til, at en handelsaftale er i støbeskeen, og en af præmisserne for det er en base i USA, hvor der er ekstra investor-potentiale.
-
Jeg har aldrig nogensinde set en aftale som skulle være betinget af en notering i US. Hvad skulle en mulig partner vinde på det? nada
-
men en mulig aftale vil også ofte (hvis genmab ellers ønsker det) indeholde en kapital udvidelse hvor den nye partner køber en stake i genmab
-
men igen. De har ganske enkelt IKKE brug for sådan en kapital indsprøjtning. INGEN store selskaber vil alligevel straks starte forsøg op med +5000 patienter indenfor de næste 12 mdr
-
nophope jeg tror ikke på mdu kan finde en eneste top 20 big pharme der ikke mindst 5 gange har lavet deals med europæiske selskaber hvor de har fået aktier i det lokale land. Herunder dk
-
så den præmis køber jeg ikke. Det kan kun være genmabs eget ønske at lave en notering derover.
-
og selv der giver det ingen mening med så lille et beløb
-
aktien er jo rigelig likvid i kbh
-
så det er ikke det der ligger bag
-
ja også min pointe. Det giver ingen mening lige meget hvad. Skulle det være en partner hvad godt vil de så have af at få 100% af udstedte noteret i us = ingen likviditet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind