Genmab — Marts 2019
-
Nu strammer du den...bibob..:-)
-
Hos
nogenplejer det at koste ekstra..:-D -
Du er dæl..´skarp ..bibob..:-D
-
Godnat herfra. Det har været en lang arbejdsdag som slutter nu - og en uge med endnu en fantastisk Q&A med Genmab, foredrag i Aalborg med Genmab og ØU Biotech konference. Her sammenlignede jeg Alligator Bioscience med early Genmab. Begge selskaber arbejder med antistoffer og har partnerskab med Janssen. Ligesom de begge har valgt et partnerskab med Proinvestor med Q&A.
-
-
Tak til alle jer kompetente bidragsydere og alle som læser med. Uden jer - intet PI.

-
Også tak for en humoristisk og overordentlig velkvalificeret ordstyrer. Uden ham ville der være for meget der ikke hang sammen. Fantastisk at overvære Q&A med ledere frem så stort et selskab som Genmab. Det er tegn på de tager deres ledelse alvorligt. Alle de vidende eksperter som stiller relevante spørgsmål er en fornøjelse at overvære. En god weekend ønskes til alle.

-
Netop Stockbull. Det er en
meget early case med langt mellem nyhederne. Min strategi er, at samle lidt frimærker op i disse nyhedssvage perioder. -
Akkurat på samme måde jeg startede i Genmab i tidernes morgen.
-
Casen er helt intakt. Du kan læse mere på hjemmesiden samt tilmelde dig nyhedsbrevet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind