Genmab — Marts 2019
-
Grundet til at det er meget mere end de oplyste financing omkostninger skyldes matematikken
-
Kurs 100. Fx. Genmab stiger 10 % om mandagen = 110, bull x2= 120. Om tirsdagen falder kursen tilbage til 100. Altså fald på 9%.bullx2 = 98,2. Efter 2 dage taber du her 1,8%.
-
Derfor bull skal være kort varighed... ellers vinder huset
-
Jeg lavede lige en sammenligning af kursen på mine Vestas Bullx3. D.13.dec. var kursen på aktien 528, idag endte den på 533. kursen på Bullx3 er den samme idag som d.13.dec. Dvs. kursen er næsten samme forholdsvis efter 3 mdr. Det der store tab over tid findes ikke. Der er et tab, men det er ikke mærkbart.
-
God morgen.

-
-
Novo har life science-branchens bedste ry - Coloplast, Genmab og Widex følger trop
I en ny imagerapport giver Novo Nordisk alle andre medicinal- og medico-firmaer herhjemme baghjul. Kun på et enkelt område placerer ansatte i branchen selskabet helt i bunden.
(medwatch.dk)
-
-
God strategi fra A/B. Smid 2.700 de første 10 minutter og bank kursen ned. Køb derefter 9.000 stk i et tradingrange under lukkekursen i går.
-
PS: Det er blot lidt tankespind på mønstre som jeg ser hver dag i mange forskellige aktier. A/B gruppen har
mange aktører med forskellige dagsordner.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind