Genmab — Marts 2019
-
God morgen

-
Det var min konstatering af 20 sekunders ophold på 1180.

-
1180 er ATH i år.

-
Genmabs IR- og kommunikationsdirektør stopper
Genmabs kommunikations- og IR-direktør, Rachel Curtis Gravesen, forlader selskabet efter otte år i stillingen. Sidste arbejdsdag bliver den 29. marts.- Jeg er utroligt stolt af, hvad vi har opnået hos Genmab, og da der ligger sådan en spændende fremtid og venter for Genmab, har det været en meget svær beslutning at træffe, skriver Rachel Curtis Gravesen i en mail.
Andrew Carlsen, der får nyligt kom til som senior director for IR, bliver kontaktpers
- Jeg er utroligt stolt af, hvad vi har opnået hos Genmab, og da der ligger sådan en spændende fremtid og venter for Genmab, har det været en meget svær beslutning at træffe, skriver Rachel Curtis Gravesen i en mail.
-
Rachel stopper !
-
Det er jeg ked af. Hun var en fremragende samarbejdsparter for Proinvestor.
-
Men ok..Hendes job må være hårdt med mange rejsedage, konferencer, messer m.m.
-
18 år gammelt Genmab-middel klar til godkendelse - royalties på vej
Et middel mod en sjælden øjensygdom, som blev udviklet af Genmab i 2001, men i dag tilhører irske Horizon Pharma, har bestået et afgørende studie og skal nu vurderes af FDA. Hvis en godkendelse kommer i hus, får Genmab royalties og milepælsbetalinger.
(medwatch.dk)
-
nogen der har adgang til ovenstående artikel hos medwatch ?
-
... ellers er der lidt her http://www.pharmatimes.com/news/horizons_teprotumumab_hits_major_r_and_d_milestone_1279810
-
Bulder: Tak

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind