Genmab — Februar 2019
-
det er bare sjældent at se købsinteresse drive aktier så markant ned. But you live and learn
-
næh - hvis vi skal give det et navn må det efterhånden være "ligegyldighed"
-
-
Ja de 1480 var vel omkring 6/2017.... da var der optimisme her på chatten, men nu er der ikke mange optimister mere. Ærgerligt for de der købte i det niveau. De er nok væk forlængst med store tab. Håber vi alle chatter fremdeles “holder begge ben på jorden”. Det var jo det glade vandvid sommeren 17.....
-
Øhh.. Der er da masser af optimister tilbage her i chatten? Vi er det bare ikke på den korte bane.
-
Husk at vi er mange som har været med i årevis - også den gang hvor alt så meget sort ud.
-
Ser jeg rundt i kredsen jeg kender personligt her fra chatten er der ikke mange som har ændret holdning til casen. Men ok...Vi har også mos på bagsmækken og har prøvet lidt af hvert indenfor biotek gennem årene.
-
Hvis chatten her har været "overoptimistisk" i perioder, så er det ingenting imod analytikerne.
-
Vi skal ikke glemme, at vi har været igennem et langt generelt euforisk bullrace siden 2010. I 2017 fik pharma og biotek et skud for boven. Den fangede analytikerne eller os her i chatten ikke rigtigt
alvoren af. -
Helge: Der er så bare ikke så mange optimister, der giver udtryk for at de er det pt. Og der er ellers ikke meget forkert i det du skriver ! Jeg tror rigtig mange er holdt op med at lytte til analytikerne......der er jo vådeskud i massevis. Det er nok en god ide, at der mange der er bleven lang i Genmab ! For en god ordens skyld , så beholder jeg mine lige indtil jeg kan gøre en fantastisk handel, og det tror jeg, at jeg kommer til.....og en god handel er minimum kurs 2000.........
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind