Genmab — Februar 2019
-
Situationen med Nordeas salg minder mig om dengang, Vestas var på vej op fra bunden, men gik fuldstændig i stå lang tid - fuldstændig immun overfor gode nyheder - indtil Nordea var færdig med at sælge alle Schouw´s aktier. Kan det være en enkelt fond eller lignende, der er på vej ud?
-
Sagtens. Det er sikkert Novods ord om de døde penge, der styrer Nordeas strategi
-
Jep, det kan sagtens være en stor sælger, der skræmmer kæberne væk. Så længe der sælges vedholdende, er der ingen grund til at gå ind
-
...det er han ikke ene om at være

-
Hvad var det han sagde - 1,5 år?
-
-
Tak jky. Sad lige og kiggede GENs sidste præsentation igennem. Den er kortfattet og indeholder alle upcoming events i 2019. https://ir.genmab.com/static-files/7c0bf771-5cb7-44ef-8bb2-c3dfb28fb9ea
-
Det bliver spændende at se dose eskaleringsdata på de to nye programmer i løbet af året (cd3cd20 og hexa dr5)
-
-
Det er jeg Solsen..Vi gennemgik konkurrentsituationen på dagens møde.
-
Var der nogen konkurrenter, der var værd at tale om?
-
Jeg smider listen i debatten i morgen. Lige nu er jeg skal jeg se dyner.
-
Tusind tak Helge. Sov godt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind