Genmab — Februar 2019
-
Danske ventes at sælge aktier i forbindelse med warrants i dag.
-
Company Announcement
Copenhagen, Denmark; February 26, 2019 Genmab A/S (Nasdaq Copenhagen:
GEN) will increase its share capital by 26,297 shares as a consequence of
the exercise of employee warrants. -
Derfor....
-
Det er ikke det store antal. Se eventuelt historikken fra i går aftes.
-
Det har du ret i Helge. Måske lidt bølgeskvulp.
-
Det vil jeg da se frem til med glæde..:-)
-
Nu mangler Danske kun at sælge 25.000 stk.

-
A propos donationer til sitet: Nu bliver det spændende, om jeg på fredag den 1. marts for første gang i lang (alt for lang) tid skal forhøje min månedlige donation
. -- Jeg skrev dette den 20.8.2018: "Jeg har doneret et engangsbeløb til driften af vores helt igennem fremragende site og arrangeret en fast månedlig overførsel på 100 kr. Og så har jeg for sjov lavet en deal med mig selv om at indeksere den faste overførsel med udgangspunkt i kurs 1000. Kurs 1100 udløser en donation på 110 kr. -
-
Det er Bulder, som har leveret informationerne til Saxo

-
I kan hjælpe mig meget ved at stille jeres spørgsmål til Q&A så hurtigt som muligt. Jeg er meget arbejdsramt alle dage frem til mandag kl. 15.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind