Genmab — Februar 2019
-
Jeg er enig Bulder.
-
Syntes nu det er helt galt at kalde chatten for envejs, fordi der har været et positivt “overtag” en dags tid eller to. I meget lang tid har chatten (som jeg har oplevet det) haft overvægt fra skeptikere, skuffede, frustrerede m.v. I samme periode er der faktisk “forsvundet” flere positive, ROI folk/ langsigtede, eller de har holdt lav profil/ ændret profil til at være frustrerede eller skeptiske. Debatten bølger og det er Super. Glad for balancen og fremadrettet/ konstruktiv kritik er velkommen
-
Jeg oplever at Genmab er startet 2019 med en supergod fortælling, og at de har lagt op til et begivenhedsrigt år. Mit bud er, at vi ser en trendvending nu (heromkring) og jeg er klart positiv. Tror (læs: handler derpå) at vi får nogle positive afklaringer og nogle nyheder i år, som vil drive værket. Jeg vil blive overrasket hvis Genmab ikke slår C20 i år
-
Og glem Novod. Ikke personligt, han er blevet grønthakket i Nordea’s elendige maskinelle setup. Han er enten blank eller har ikke tiden, muligheden eller lov til at gå ind i casen.
Disclaimer (som Buffet siger) ager eller handl aldrig på andres udtalelser. Dan din egen indstilling. God weekend.
-
Vi slap da billigt igennem dagen. Nedjustering fra Morningstar og lidt gevinsthjemtagning efter igår.
-
Personligt synes at nu også at udgifter er lige høje nok. 2 mill + de 300 mill fra Seattle havde været mere acceptabel
-
Præcis. Det er ren luksus det her. Og en kæmpe kontantbeholdning, som de ikke behøver at tære på. I en sådan situation er det eneste rigtige at beholde en så stor del af ejerskabet som muligt. Selv hvis TV skulle fejle, er vi ikke engang på herrens mark. Indtægsstrømmen flyder ufortrødent videre. Og suppleres vel snart af Ofa-penge.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
. Kan sikkert blive råd til en billig flaske.