Genmab — Februar 2019
-
Spændende bliver det. Vi skal nok komme over 3 mia i 2019. Det er jeg sikker på.
-
problemet med vækst er jo, at der ikke var vækst mellem Q3 og Q4 I US - og indtil videre er der ingenting der vidner om, at rabatterne bliver mindre over tid
-
når jeg siger ingen vækst er der tale om mangel på vækst i omsætningen - recepttallene (volumen) voksede 6% Q/Q
-
skuffelsen over salgstallene, som har sendt os så voldsomt ned er netop begrundet i, at Q4 i US var præget af meget store rabatter
-
som jeg ser det er det humlen i sagen - der skal noget vækst ind. 2019 er der ikke de helt store vækstforventninger til. Til gengæld skal der virkelig sparkes igennem I 2020
-
Bibob, Pensionisten m.fl som bander over deres IPad og dens stavning. I kan selv styre dette under “generelt” og “tastatur” den står nok til automatisk rettelse og meget andet. Rart nogle gange og pisseærg
erligt i skyndingen. MEN det bidrager til stemningen -
God morgen

-
God morgen og god d
ag -
Løntoft "Vi bemærker i forbindelse med salget i januar i forhold til december, at der er én arbejdsdag mere i januar 2019 i forhold til december 2018. Korrigeret for den ekstra arbejdsdag viser Darzalex en underliggende fremgang på 5 pct. i januar i forhold til december 2018, hvilket vi anser som en solid start på 2019 for Darzalex, skriver han i en analyse."
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind