Genmab — Januar 2019
-
Sikke en omgang sludder I præsterer. Når der hævdes, at pipelinen ikke giver noget så mangler man at give den den tid, der helt naturligt går i den udviklingsproces. Genmab er overskudsgivende og ser ud til at kunne præstere stigende overskud over årene. Pipelinens performance afgør så om vi skal ud over Darzalex værdig på vel kurs 2000 på et eller andet tidspunkt.
-
Eftersom Genmab selv understreger, at ansøgningen er "First part of regulatory package" og first part of submission, så læser jeg det umiddelbart som svarende til Bulders kommentar 9:07, at vi er ved fase 6-9 uger i FDAs RTOR plan, hvor fuld ansøgning følger senere (efter cirka 11 uger) (selv om jeg måske er lidt overrasket over, at det ikke er den endelige ansøgning nu)
-
Genmabs historie er vel egentlig bare, at dara ikke misser en mulighed for at skuffe ifht de høje forventninger, og nyheder fra pipelinen på det her tidlige stadie blot betyder ekstra omkostninger uden pay-off
-
så længe vi sidder I den fælde er det svært at skabe et positivt narrativ omkring aktien
-
Sørgeligt!!
-
970 i horisonten?
-
Lad os ikke håbe der kommer for mange nye små gode nyheder!
-
Og jeg tør slet ikke tænke på dårlige...uha da
-
Mon ikke shortere og andre sidder og regner med, at dara first line forsinkes og R&D udgifterne øges pænt. Det er muligt at de får ret, men RTOR kan køre dem over på den første del af ligning. Jeg håber stadig, at de kører løs med pipelinen og dermed indikerer gode underliggende data. At det så koster på kursen kortsigtet rager mig en fjer.
-
Det er indaverende sørgeligt.... Hold nu kæft, hvor savner jeg at ledelsen i Genmab begynder at tænke på at tiltrække de "rigtige" investorer - i stedet for at kun tænke på at hytte eget skind.... Aktien kan i princippet "let" manipuleres langt ud i fremtiden.... Giv os da forh..... nogle aftaler, som kan afstedkomme nogle institutionelle interesser.... Gider snart ikke at følge med i denne farce længere.... Jeps, jeg er frustreret!!
-
Det kan du roligt være - hvis ikke man er en af de heldige investorer fra "nærdødsperioden", så har man et kummerligt afkast på sin investering
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind