Genmab — Januar 2019
-
Enig Vitus. - Dette her handler om psykologi og tillid.... Store armbevægelse og ekstrem fokus på aktiekurs, sammenholdt med grådighed. Det tiltrækker simpelthen bare ikke de store investorer vi gerne vil se i aktien.... Det er alt for let "styre" og manipulere aktien, og det bliver den så også i stor stil..... Nu er spørgsmålet bare. - Får aktien nogensinde lov at finde sin "rette" værdi?..... Stort set alle langsigtede Genmab aktionærer, siger jo i kor på hinanden at værdierne må jo.....
-
Vedr. kursudvikling: Med milestonen blev en del usikkerhed taget ud, men aktien er stadig i teknisk nedtrend. Ligesom der er underliggende nervøsitet i markedet som helhed. Der skal altså ikke meget negativt nyt til for at trigge et udsalg.
-
Det ser jeg ske for andre enkelt aktier, men også hele sektorer. Bla. laksesektoren. Her kan et prisfald på et par kr. pr. kg laks - eller en negativ overskrift trigge et kursfald.
-
Droppe dax går det udover laks. Det har jeg ikke setså mange gange før gennem årene.
-
Genmab røg også ned forleden efter en pæn stigning intraday pga af generelt europæisk aktiefald. Novo gjorde det samme.
-
Jeg har svært ved at se, at man kan sammenligne Genmab og Novo.... 2 vidt forskellige aktietyper....Genmab er vel i overvejende grad styret af shorterne, og de gør det som de har lyst til...utroligt at det overhovedet er lovligt at udlåne aktier med det forsæt....erhvervsministeren har meget fokus på bankerne, så måske han skulle kigge lidt på det....det har i hvert fald ikke meget med investering at gøre ...
-
Er der overhovedet shortet ret meget i Genmab?
-
Kursen er hvor den nu en gang bevæger sig hen , og om det er ret og rimeligt at JvdW altid har de positiv briller på må andre bedømme. Men det er dog på trods af hans engagement og flair for en vinner at Darzalex overhovedet eksisterer på markedet. Han tror også benhårdt på pipen , så det er fuldstændig op til enhver hvor meget man har lyst til at være inde i aktien. Jeg tror selv på den 100% og har tid at vente på opturen igen. For den kommer uanset retsag eller ej.
-
Har det været nævnt at TV kombo studiet i LMHK nu er registreret på CT? https://www.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03786081?term=innovatv&rank=6
-
Man kan godt vel godt indtage en kritisk holdning, til den måde Genmabs ledelse agerer udadtil.... Og samtidig være aktionær og håbe på at ledelsen skulle blive klogere en dag??.... Bibob, det virker lidt naivt på mig, når du vælger at sige "når opturen kommer".... Jamen selvfølgelig kommer "opturen". Men spørgsmålet er fra hvad og ikke mindst. - Bliver de/når de reelle værdier at blive
afspejlet i denne optur?? -
Der må være al den kritik man har lyst til her. Undtaget er dog personlig rettet kritik. Den sletter jeg.
-
Det er heldigvis meget sjældent nødvendigt.

-
Godt vi har Helge som Big Brother..:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind