Genmab — Januar 2019
-
What do the Court’s December 4 rulings mean for MorphoSys' Darzalex patent case? — Markman Advisors
Earlier this week, we blogged about the series of pending summary judgment motions in MorphoSys’ ($MOR) lawsuit accusing Janssen’s ($JNJ) Darzalex® of infringing its patents. The Court heard oral argument on December 3. The transcript of that hearing is not currently publicly available. The Court, however, did issue oral rulings at the end of the hearing that hit the docket on December 4. What do the rulings mean?
Markman Advisors (www.markmanadvisors.com)
-
The protein sequence of a humanized antibody is essentially identical to that of a human variant, despite the non-human origin of some of its complementarity determining region (CDR) segments responsible for the ability of the antibody to bind to its target antigen
-
Korrekt Vitus....man skal ikke komme med noget negativt...så er man et nervevrag!
-
Har man behov om at ytre frustration og hysteri om kursen er EI et glimrende forum. Det er ikke så sagligt og de faglige ressourcer er begrænsede og gennemsnittet stiger først, når de etablerede herfra gæster forrummet for at skelne skidt fra kanel.
-
-
Nej AaB man må i sandhed sige at man bliver sa i bås her.....underligt at de der var helt euforisk først på ugen nu pludselig er tavse, der var igen mange forklaringer på, hvorfor kursen snart vil bevæge sig op mod de 1480 og endnu højere......, men forklaring på hvorfor den nu er i 1064, synes jeg vi mangler. En retssag mod Genmab der er uden betydning kan vel ikke presse kursen...
-
Jeg tror det handler langt mere om tillid til selskabet, herunder ledelsen. Der er alt for meget “snak”....som man har svært ved at se resultater af. Jan har været ude med, at man skal kigge meget mere på pipelinen end darzalex. Så vil jeg gerne se noget mere fra pipelinen......skulle der komme noget negativt om darzalex, så ser det godt nok ikke godt ud !!!! Efterspørgslen efter Genmab aktien er ikke stor, og så længe shorterne kan styre aktien så tror jeg kursen vil ligge omkring nuværende ..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind