Genmab — Januar 2019
-
@solsen - så er det jo godt, at du elsker lange ture i skoven
-
...næh - det kan være, at de har noget late stage pipeline
-
JV,nu er der snart Q&A med genbab den 4 marts, jeg forventer du har et hav af spørgsmål til deres strategi, så vi kan blive klogere på, alles deres fejlslagne strategi ,du kan sikkert lede selskabet på rette spor,hvilket vi alle vil sætte stor pris på,jeg glæder mig til at du sætter Jan v på plads,og forklare ham,hvordan genbab fremover skal drives,det bliver meget spændende, og når du får fjernet de udelig fjolser i firmaet, vil jeg øge min beholdnig

-
Jan svarer som regel ikke på mine spørgsmål.
-
Men hvis du kan klare et mandat til GF, så er jeg fyr og flamme
-
Personligt tror jeg at Genmabs nedtrend i højere grad skyldes Darzalex - i værste fald at peaksale ikke holder eller mere tåleligt, at det sker lidt langsomme end forventet. Dertil at potentialet uden for MM er sværere at få øje på udover amyloidosis.
-
Angående Genmabs strategi ser jeg det som den rigtige vej - og den koster helt sikkert på den korte bane, men forhåbentlig en sejr på den lange bane. Nu skrives der tit at Genmabs pipeline fås gratis - sådan er det jo næppe, men desværre ret svært at vurdere.
-
Måske mange havde regnet med at Darzalex var noget i stil med den behandling som omtales her: https://nypost.com/2019/01/28/well-have-a-cure-for-cancer-within-a-year-scientists/?utm_source=facebook_sitebuttons&utm_medium=site+buttons&utm_campaign=site+buttons&fbclid=IwAR1yuXo4SRwgxnfmjJRqI8BjB4Nto5euwNIB34K8-NlHBMZ21AqYVd4zi-4
-
Står Jans ord nogenlunde for troende, altså at de prækliniske resultater vækker opsigt på diverse konferencer, så ligger der jo stor værdi her allerede. Vi ser ofte store flotte aftale på disse premature stoffer fra BP - problemet er her, at Genmab ikke vil af med skidtet på nuværende tidspunkt og derfor kan vi ikke få vallideret værdien af disse. Her eendnu et eksempel på flot aftale:
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
ja det er skidt bikube