Genmab — Januar 2019
-
JV..Den gang var det aktien som var "nærdød". Nu er det de de frustrerede aktionærer.

-
haha - jeg er skam alive and kicking. Det her er jo ikke engang en krusning på de frustrationer GEN har bragt i mit liv. Jeg kommer til at sparke ud efter strategien længe efter det her
-
Det er dejligt med den ukuelige optimisme herinde, men begynder den optimisme ikke at se lidt lalleglad ud!?..... Prøv at læs et år tilbage, her på chatten, og se hvor mange gange der er undskyldt med det ene og andet.... Bare vent til MAIA data etc. kommer så bliver tiden en helt anden... 2018, skulle have været året, hvor "casen" for alvor sprang ud og værdierne kom frem. Men ak nej - ren og skær frustration på frustration er det blevet til. Selvom det eneste som er gået galt er solide.....
-
Køb nogle Bear certifikater

-
Og Solsen, du er en af dem jeg lytter meget til. Så jeg er kun glad for din mening/vurdering. Men at Dara er en vinder, betyder jo ikke at det kommer os aktionærer til gode..... Der er så meget man som menig mand ikke forstår i dette Genmab cirkus... Om det er strategien den er gal med eller at de ikke tiltrækker de rette investorer - det skal jeg være usagt...... Men at Dara er ven vinder behøver altså ikke at komme os små investorer tilgode......
-
Der er ikke meget "vinder" over den i dag.
-
Genmab's størrelse og ikke mindst alle de frie aktier der er i omløb. Tror jeg gør Genmab til en lækkerbisken at spekulere i.... Og hele 2018 har der været spekuleret. På trods af virkelig epokegørende data.... Det kan efter min mening tage lang tid, før vi ser de reele værdier afspejle sig i kursen.... Hvis det da nogensinde sker?
-
Man skal i alden ståhej også huske på, at Genmab har valgt ikke at udbetale udbytte men at bruge langt de fleste penge på R&D. Nogle investorer/fonde/kasser i fx. USA må ikke købe aktier, som ikke giver udbytte. Så allerede her har Genmab valgt at udelade nogle fra at købe. Men der ændres der desværre ikke på.
-
Lad nu være med at dømme andre som lalleglade
. Selv de mest positive på casen har ikke været glade for kursudviklingen i de senere år. Det er så ikke kun i Genmab vi ser et sådan scenarie udspille sig. Som nævnt i går også for os aktionærer i anden biotek. -
Du har fat i noget Raun
-
nu er jeg i gang med at købe yderligere op. herfra stiger vi og lukker i dag i 1020

-
Man er ikke "lalleglad", fordi man er optimist på en case - også når markedet er negativt.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind