Genmab — Januar 2019
-
Turbobehandlinghttps://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/375698/amerikansk_turbobehandling_kan_give_loeft_til_genmabs_kraeftsaellert.html?utm_source=forside&utm_campaign=nyhed_01
(www.borsen.dk) : -
- Førstelinje behandling i US vil gavne salget en smule men bliver intet ift. Når det kun vil tage 5 min. Og give patienterne - 1. Linje behandling løser ikke kapacitets problemerne og sygehusenes vilje til og give dara (tid og penge) jeg tror vi bliver skuffet over salget og først ser raketten skyde op med 5 min behandling
-
Markedet er ikke så begejstret som os.
-
kæmpe omsætning
-
A/B er stadig i salgsmode.
-
Genmab startede ud i 1028 men blev så på 2 min banket ned af Anonyme til kurs 1000. Så de styrer den, som de lyster!
-
Med mindre agendaen er at holde aktien nede formoder jeg at algoen hos en eller flere aktører i A/B gruppen har fået det forkerte ben ud ad sengen i dag.
-
Der er da ulig smartere at lade aktien løbe i den første times tid op for derefter, at sælge ud fra et højere niveau.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind