Genmab — Januar 2019
-
-
Jeg er såmænd bare interesseret i om CELG blev købt med Revlimid som main asset, for så holder teorien stadig om at Gen kan blive opkøbt. Herinde har visse skribenter givet udtryk for at Gen ikke er et opkøbsmål da det ikke giver mening at købe Gen ud fra Dara royalties alene
-
@kkjoel. Jeg er fuldstændig enig. Ikke en eneste krone under 3000 er mine til salg for hvis ellers jeg selv får lov at bestemme.
-
kommer der et bud 75% over dagskursen så er genmab gone.....mange har fået store tæsk i deres pf de sidste par mdr så det er bestemt lettere at få overbevist folk om fugle i håndende er bedre end fugle på taget
-
det er en helt hjernedød pris for Celgene. Revlimid uden patent inden længe, og de har givet rigtig gas på Car T. Det hænger slet ikke sammen, men det mener markedet vidst også
-
Naturligvis er den det troldmanden, men så kan man jo heller ikke selv bestemme længere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind