Genmab — Januar 2019
-
Den finansielle struktur i selskabet hænger på ingen måde sammen - der er et big pharma cashflow, der finansierer et højrisikabelt udviklingsprogram. Noget som BP gik væk fra i 1990'erne, fordi det ingen mening giver for investorerne
-
Så længe strukturen ser sådan ud, får vi som investorer ikke det optimale ud af dara - og slet ikke af pipelinen
-
Ok takker JV..... Husker godt Florians ord til Børsen. Men forstod ham da noget anderledes end dig..... Som jeg forstod det. Så mente han at aktien burde have en højere værdi end tilfældet var/er.... Og det var enten markedet som måtte rette ind, eller også måtte vi bare vente på at blive opkøbt... Synes ikke at han snakkede om strukturen i selskabet var håbløs?
-
Florian gik ikke så langt som jeg - men han påpegede, at GEN ligger vidt åben til at blive splittet op. En investor kan købe selskabet og smide hele pipelinen væk - og stadig tjene rigtig gode penge
-
at der så er nogen herinde, der opfatter det som om jeg ikke ser værdi i aktien, er temmelig meget ud over min forstand
-
...hvad pipelinen indeholder er en helt anden diskussion - jeg påpeger blot, at dara-værdien ikke bliver afspejlet i kursen - og at pipelinen (I min optik) bliver handlet til negativ værdi
-
1030
-
lige nu venter jeg bare på at grippen kommer - GEN lader til at være uinteresseret i investorerne
-
Portugal har godkendt dara ? https://translate.google.com/translate?sl=pt&tl=da&u=http%3A
%2F%2Fviglya.com%2Finfarmed-novo-medicamento-para-tratamento-em-doentes-oncologicos-darzalex-daratumumab-avaliacao-previa-hospitalar-concluida%2F -
"
Scope: Submission of study report of study SMM2001: a randomised phase 2 trial to evaluate 3 daratumumab dose schedules in smouldering multiple myeloma. As a consequence, the RMP is updated (version 4.1) in order to remove QTc prolongation as an important potential risk"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind