Genmab — Januar 2019
-
Hvis analytikerne mener genmabs kurs skal ned p.g.a manglende partner aftaler er de da fordi de ikke har fattet en skid af genmabs pipeline. Det siger sig selv at piben stiger i pris hver dag og jo langere tid genmab bruger paa at forhandle en aftale paa plads jo bedre bliver aftalen. Hvis man ikke tror paa det skal man nok satse sine spareskillinger paa nogle andre aktier
-
Stockbull - Genmabs pipeline stiger primært i takt med gode data og ikke så meget blot udfra tid. Herudover ser jeg absolut intet problem i en kommerciel aftale på HexaBody blot for vallidering af teknologien. På DuoBody kunne man da godt ønske sig flere optionsaftaler. Sidst
-
For mig at se har HexaBody ikke den store interesse og skal den vækkes skal DR5/DR5 levere. For DuoBody teknologien er problemet atder efterhånden er så mange platforme - det nærmer sig sikkert 75-100 stykke, så svært her at stille meget store krav. Igen handler det om klinisk vallidering.
-
StockBull...jeg må sige at du er meget skråsikker.....hvis troen på pipelinen var lige så stor hos investorerne, så skulle kursen løfte sig væsentligt. Jeg tror ikke analytikerne er dumme allesammen. Jeg tænker engang imellem tilbage til sommeren 2017 - kurs 1480 - da blev kursen snakket op uden der var noget at ha det i. Jeg føler fortsat med med dem som sprang på første gang..... de har nok solgt igen med tab ! Hvordan kan du vurdere pipelinen ? Og når der kommer gode nyheder er euforien
-
De har en dobbelt blockbuster i dara. I ofa en potentiel blockbuster. Fire egne stoffer i fase 1/2. Flere andre stoffer fremstillet eller delvist ejerskab af. Overskudsgivenden uden udsigt til flere kapitaludvidelser. De er en kæmpe succes indenfor biotech. Jo kursen kan vi være utilfredse med, men ledelsen har ikke svigtet !
-
Vi skal være forberedt på, at Genmab luger ud i de stoffer de afprøver. JW fortalte PI at de meget snart ville vælge de to næste vindere og evt lukke resten ned - eller udlicensere. Så senest ved regnskabet tror jeg vi hører nærmere til det. I givet fald vil det være ventet og dermed ikke medføre kursfald

-
https://ir.genmab.com/static-files/7c0bf771-5cb7-44ef-8bb2-c3dfb28fb9ea Jf JPM mødet så er IND reduceret til 3 stks i 2019. Jeg gætter på at CD20xCD3 udlicenseres og DR5xDR5 lukkes ned. Mens Enapotamab og Tisotumab fortsætter. Holder det er vi glade.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind