Genmab — December 2018
-
Jeg har købt til børn- og børnebørn i dag.

-

-
Er der noget med at man kan trække gaver fra på selvangivelsen til sine børn??
-
Hvornår og hvem skal stoppe dette forgyldelses vanvid??..... Har lige læst omkring det ny bonus program... - Jamen hold nu kæft hvor er det efterhånden vanvittigt!!..... Hvis man er i ledelsen eller betyrelsesmedlem eller er en del af "udvalgte" medarbejdere. Så er man FORPLIGTET til at modtage x antal Restricted Share Units a en nominel værdi på 1025... Og for at der ikke er Genmab ansatte der skulle føle sig kvalt i disse aktier. Så har man gjort dem gratis!!?.... Hold kæft hvor er jeg rystet!
-
Thanks Doc, I was more looking for something like this at EMA https://www.ema.europa.eu/en/committees/chmp/chmp-agendas-minutes-highlights , where we can see what is on the agenda for next meetings and what is approved etc.
-
...de dyreste penge, der jagter de mest risikable projekter…
-
@Raun. Ja, diskuterede det med en bekendt i går. Det er da helt uhørt, at de ansatte skal beriges i den grad igen og igen. Går ud fra, at de ansatte får en god løn som basis, men at så store beløb vedvarende skal kanaliseres over i programmer osv. er jo grotesk. ATP har vist også bemærket dette under generalforsamlingen tidligere, mener jeg at huske. Genmab betaler jo ikke udbytte...overskud bruges bl.a.til R&D, salgsfolk og bonusprogrammer. Genmab aktien har givet et elendigt afkast i 2 år.....
-
og derfor pynter det bestemt ikke i nyhederne at melde så stort et bonusprogram ud. Bare min holdning.

-
RSU delen svarer til 0,1% af selskabet. RSU er i øvrigt bundet af at man bliver hos arbejdsgiveren i en hvis periode, og ikke skifter arbejdsgiver. Det er en god måde at incetivere dygtige medarbejdere til at blive. Ja, de er højt lønnede, men de fleste ville formentlig kunne finde et endnu bedre betalt job hos et af de helt store hvis de ville. Prøv i øvrigt at se på Genmabs hjemmeside og se hvor mange ubesatte stillinger de har 55 ubesatte stillinger, og ved sidste årskifte kun 257 fuldtidsans
-
I am a bit surprised we are having this discussion again. Remember, warrants are only 1 part of the Total Compensation Package. That is what you should focus on. Do they get paid too much in total. The warrants are just 1 way of paying part of that package, next to salary and other comps. Focussing on warrants only is not usefull, you should focus on total comp; is that in line with the market.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind