Genmab — December 2018
-
Man får en fornemmelse af, det er Vincent mod alle andre, og fordi han plederer for en anden behandling, så bliver det ligesom præmissen for den brede accept. Jeg er målløs, hvis man alligevel er oppe med muldvarpen, at man så ikke smider en smule mere i behandling. Med sc-versionen må det alt andet lige være billigere i det lange løb.
-
M.h.t. snakken om SOC - og bl.a. Bulder 04.12 22.44 - så har jeg lige haft 4 personer til at lytte (hver for sig) i firmaet (hvorvidt hun siger har eller ikke har). Bad dem om at høre sætningen og alle hørte uafhængigt af hinanden Mateo sige at nu har vi en NY SOC. Derefter sagde hun ganske rigtigt at vi fortsat har rvd som SOC. Det er ganske logisk, idet Dara ikke er godkendt endnu. Det afgørende punkt er dog hvorvidt hun siger ny soc. Hun er så kun én - ellers ser jeg næsten kun ny soc omtalt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind