Genmab — December 2018
-
-
-
-
Det fokus vil vokse i takt med positive data.
-
Det er ikke let at prissætte Genmab før man får en fair value på pipelinen. Lad os nu få nogle stærke data fra det der er i klinikken. Tiso- Teprutumumab - og ikke mindst Dara sc. AXL - cd3/cd20 - er vel noget længere væk og Ofa har de jo heller ikke kontrol over. Alt godt kommer til dem der venter, men lad nu ikke ventetiden blive for lang.

-
JNJ-61186372 (mod NSCLC) blev forleden udvidet fra 190 til 345 patienter og ændrede "study design and conditions". Det kan vel ikke være helt dårligt!! https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT02609776?A=29&B=30&C=Side-by-Side
-
Den patienthistorie der blev linked til for et stykke tid siden er blevet opdateret : Results are in!
Improvement in consolidation in right middle lobe — i’ve Got air in that portion of my lung for the first time in over a year! I feel better. The onc is pleased.
Infusions are now bi-weekly and we’ll be moving infusions from Monday to Thursday at the beginning of Cycle 4 to see if I can manage getting back to work. A return to normal! Mr. Bran and I are over the moon!
-
For det første kan jeg godt forstå jeg begynder at dreje fokus hen på andre ting end Darzalex, da det indtil videre kniber med at se andre muligheder end amyloidosis i den nærmeste fremtid - det betyder også at når vi kommer igennem 2019, så er vi vel gennem det vigtigste for Darzalex´s vedkommende - herefter bliver det at følge konkurrenterne til dørs og forsvare positionen.
-
Herudover bliver vi nærmest hver gang spist af med (af Jan), at interessen for deres teknologiplatforme tager til og at deres prækliniske og kliniske kandidater er i et niveau for sig selv. Når Genmabs eksperterne bliver spurgt mere ind til dette ved diverse præsentationer, så synes jeg det kniber med at fremhæve dette.
-
Som tidligere nævnt mener jeg det ville gavne Genmab og Jans frustration, hvis man indgik en passende teknologi aftale eller udlicensierede en præklinisk kandidat eller evt. en klinisk - her ser jeg dog ikke fornuften pt. Det kunne give den vallidering der gør, at man havde lidt mere tiltro til potentialet...…...ellers kommer det med rette først når der ligger kliniske data i de enkelte projekter. Det kan bestemt være godt nok !
å for -
BP betaler stadig got for prækliniske projekter, så med en ok fylde tidlige pipeline er det måske muligt at Genmab kunne sende en enkelt ud af huset - vi så den anden dag Amgen betale godt for et 4-1BB bispecifikt antistof, så ingen tvivl om at Genmab roder med det rigtige
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind