Genmab — November 2018
-
ok - back to basics
-
det her handler om definitionen af penge
-
når stockbull taler om PE værdierne, så er han konceptuelt inde på noget af det rigtige
-
BBC lavede tilbage i 2008 en dokumentarserie, der hed "The Ascent of Money" - den er god at kigge på, for at bygge en fundmental forståelse for, hvad penge egentlig er
-
Jeg synes det er noget vås alligevel, for med den tankegang er alt investering dyre penge. Jeg synes nærmere det er den omvendte vej rundt, at hvis Genmab lod være at investere og gav pengene til aktionærerne, så var det dyre penge. Godt på den korte bane (og måske den lange bane), men forhåbentlig kommer Genmab med nye guldkorn og så er den en langt bedre forrentning af pengene
-
Kigger i på serie, så skal i specielt se på, hvordan de italienske bystater finansierede deres utallige krige mod hinanden, og hvordan værdi blev skabt og tabt som følge af det.
-
Det er i bund og grund det, vi er ude i. Begreberne skal på plads før vi overhovedet kan tage en diskussion af, om det er dyre eller billige penge, som GEN bruger
-
af og til skal man tilbage til genesis for at se, hvad der foregår i dag
-
For mig handler det om Genmabs strategi og de gør det rigtige - dermed ikke sagt at det lykkes, men det er for mig den helt rigtige vej de vælger. De har vist sig bedre end gennemsnittet til at få kandidater gennem klinikken, så hvorfor skulle de pludselig ikke tro på det længere...……..det er bare med at komme ud over stepperne
-
hæh - det er et scenarie, du beskriver der. Florian gik på Børsen Play i går og beskrev et radikalt anderledes scenarie
-
i en verden fuld af penge, har GEN lige leveret en perfekt arbitragemulighed
-
?? Fabian taler om en kapitalfondsovertagelse for at få fingrene i dara cash flow og "omorganisere" pipelinen
-
Jeg hørte bestemt ikke det du hørte JV
-
...og tænker du, at GEN har kontrol over aktionærerne?
-
men vi kan vel hurtigt blive enige om, at den fundamentale situation i GEN lige pt, er at valuation ikke dækker værdien af dara?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind