Genmab — November 2018
-
Det strategiske synes jeg egentlig han er meget straight på. Så kan man altid diskutere om der bliver eksekveret på antallet af tek deal osv, men det er mere alle hans løfter om fantastiske data som bliver breaket lige om lidt. Jeg kan selv godt lide at at han gør det, men det skaber nogle ophobede forventninger som der skal leveres på. Samtidig kunne jeg forestille mig at det skaber en del irrritation hos deres partner jnj, som jo kontrollerer hvordan flowet afde her nyheder bedst understøtter
-
Man kan altid diskutere om det er rigtigt eller forkert at agere på den måde. Jeg har personligt ikke noget imod det. Man ved hvad man har med Jan. En forsker der generelt udviser meget stor begejstring for de ting de får udrettet videnskabeligt. Det står jo i stærk kontrast til typiske CEOs som er omhyggelige med ikke at kommunikere for høje forventninger (der ved man også hvad man har, det skal bare igennem et andet filter som investor)
-
Ja, men der er jo sommetider at tale er sølv og tavshed guld. Hvis man har fået en form for mundkurv på kan det ikke nytte at man prøver at overbevise markedet om noget som i yderste konsekvens får et helt andet udgangspunkt . Lad os nu få ASH på bordet og evt. Late Breaker på både Dara og TV.
-
Genmab bliver stadig ikke solgt til 1500 kr. Åbnes ballet vil mange stå i kø til langt højere kurser. Det vi ser nu er, at nogle store aktører tømmer depoterne i forventning om en forestående recession og derfor går cash. Heldigvis ser vi nogle bygge deres positioner yderligere op. 2019-20 bliver gode "Genmab-år"
-
Du mener salg til kurs 1480?
-
Er det ikke i underkanten?
-
Da Winkel på CC talte om nye hurtigere godkendelsesprocedurer tænkte han måske på denne: https://www.fda.gov/AboutFDA/CentersOffices/OfficeofMedicalProductsandTobacco/OCE/ucm612927.htm
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind