Genmab — Oktober 2018
-
DAX i laveste niveau i år.
-
Schiff...Faldet i det generelle marked er en medvirkende faktor til faldet i Genmab. Vi kan så diskuterer om hvor omfanget er.
-
Jeg har andetsteds i tråden ridset andre årsager op som jeg syntes er plausible.
-
Laveste luk i 3 år hvis lige man ser bort fra hjerneblødningen i starten af 2016. For mit eget vedkommende er det tid til lidt selvransagelse og en øget respekt til dem der har været knap så positive her tænker jeg fx på HSBC. Men puha hvor er det nemt at blive revet med af en euforisk stemning. Det er menneskeligt .
-
Da min første Maia i mit unge liv skred, "glemte" hun at aflevere mine bedste plader, så jeg bandede hende langt væk. Nu er jeg kommet hjem fra ferie i Frankrig, - hotelejerens datter på 4 hed Maia og var noget af det mest charmerende og troværdige. Det tager jeg som et varsel.....:-)
-
Ja, undskyld. Men jeg synes, at snakken om hvorvidt GEN skal i den og den kurs er helt forfejlet. Sagen er vel den, at en kurs afspejler den til en hver tid gældende markedsstemning - eller hvor meget man er parat til at betale for p/e. Nu er det generelle marked lidt mere konservativ og så er man kun parat til at betale for en lavere p/e. Derfor synes jeg ikke, at det giver mening at tale om hvor meget MAIA skal kunne rykke kursen ift. hvor den HAR VÆRET. Det hele må ses ift. hvor vi er IDAG.
-
@KB. Mener det er rimlig relevant at kigge paa hvilken PE markedet tidligere har vaeret villige til at betale for Genmab og det er omkring PE 80. Saa hvis Genmab kan skabe samme interesse om casen som da vi var i pe 80 ser jeg ingen grund til at i ikke skulle handle til PE 80 igen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind