Genmab — Oktober 2018
-
Sagen er jo ikke længere end Jan lover og lover udtryk som "very soon" og "within weeks", som selvfølgelig er et definitionsspørgsmål er blevet brugt alt for ofte...han har hvert fald mistet en stor del af min tillid og jeg anser efterhånden det mest som VLPD (Varm Luft På Dåse)
-
Raun..Det undrer mig ikke, at Genmab falder. Vi er inde i en negativ spiral som startede med floppet i solide tumorer. Derefter fik vi nyhedstørke og bekymringen for Maya parret med græsset er grønnere andre steder og tvivlen på casen stadigt vokser. Nu har vi så ovenikøbet generelle dårlige markeder oveni.
-
Ingen har hørt mig snakke om at shorterne er skyld i kursfaldet. Tværtimod har jeg flere gange sagt, at de er meget venlige og human i Genmab. Det er slet ikke som i Bavarian, Pandora, Fingerprint m.fl.
-
Meget enig med Helge. Det er usikkerheden i forhold til MAIA samt formodet hurtigere heste i andre stalde der gør udfaldet i øjeblikket.
-
Så er der alle dem som handler på teknisk analyse...De har set at aktien har været i nedtrend længe og en del af dem handler helt klart på signalerne.
-
Den ene eller anden vej.
-
Det ærgerlige er naturligvis at vi formodenltig starter i et meget lavt leje hvis MAIA viser gode resultater.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind