Genmab — Oktober 2018
-
California Dreaming.....
-
Bella1@ nu lovede han bla at shorterne snart ville blive squezzet ud. Det løfte har han tilgode ar levere

-
Må sige at jeg efterhånden er blevet noget loren ved de her biotek aktier.. de overtegnes i stor stil ved notering og kører så ned som som tiden går. Når der så kommer resultater iht planerne... sker der ikke så heller ingenting. GM er er sjov størrelse med usikkerheden stort set væk og topsalg indenfor rækkevidde, og en stor pipeline.. og den rykker sig ikke en meter. Zealand/ Paratek oa.. det samme.. fatter ikke helt psykologien i markedet omkring disse firmaer.
-
Jeg kom til at trykke på sælg i stedet for køb i morges da jeg ville supplere. Det ærgrede mig. Men det gør det
-
Ikke mere
-
Nå men jeg tager en middagslur. Så taber jeg da ikke penge ved at købe nu

-
Har ikke regnet på det, men er i tvivl om det faktisk er værd at tage risikoen med de her aktier sml med andre muligheder for risiko/afkast profil. Tror jeg har haft bedre afkast henover tid (og så holdt op mod risiko) med Ambu, DSV, Novo, Bakkafrost, Neste ojy osv.. når udbytter også medregnes.
-
Mon ikke den får et skub opad når USA vågner,,, Jazzz, det tager et par dage inden finansverdenen finder ud af hvad det betyder.. og nye kursmål kommer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind