Genmab — Oktober 2018
-
Gen er bare ramt alt alt for hårdt af dårlig psykologi, manipulering samt alm dårlig markedsstemning. Godt nok er markedet trykket, men Prisen på Gen er latterlig lige nu, uanset hvordan man regner på den.
-
Janssen taber patentsag på Zytiga. Lad det nu ikke blive en vane http://www.investor.jnj.com/releaseDetail.cfm?ReleaseID=1080140
-
Jeg begriber ikke kursen for tiden. Overvejer at sælge dem alle sammen og købe bu
ll x2 certifikater. -
Kan du anbefale nogle mini futures?
-
Jeg har nemlıg sammenlıgnet Genmabs PE med mange andre Bıotech fırmaer og der er stor forskel fra 15 og tıl 100 saa derfor kan man ıkke bare sıge genmabs kurs er latterlıg lav. Jo hvıs det er 100% sıkkert at vı naar peaksales paa 10B usd er 800kr ı underkanten men det er jo lıge netop ıkke 100% sıkkert
-
hej stockbull - PE på tværs af biotech skal man (som du også siger) passe ret meget på med. Langt de fleste bliver handlet efter en sandsynlighedsvægtet dcf analyse, hvor man vejer potentialet i pipelinen
-
GENs store udfordring her er, at det meste er early stage - eller ofa i autoimmune, hvor der er råbt ulv så mange gange, at ingen gider lytte længere
-
En god fortælling om Jim Allison's vej til at opdage checkpoint blokade behandling:
https://www.wired.com/story/meet-jim-allison-the-texan-who-just-won-a-nobel-cancer-breakthrough/amp?__twitter_impression=true -
Hvordan kan man vaere sikker paa der ikke bliver snydt i MAIA studiet. Eksempelvis hvis nogle Rd patienter ogsaa faar dara af en anden laege. Der er jo store penge paa spil for de konkurerende big pharma firmaer og nogen kunne vare tilbudt penge under bordet for at manipulere med data
-
@StockBull. Svindel kan man jo aldrig gardere sig 100% imod, men jeg mener at det var Bulder som skrev at forsøget bliver monitoreret af en uafhængig styreg
ruppe.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind