Genmab — Oktober 2018
-
-
Hovsa. Den er ikke nede med 4% fra staten af. Vi er sørme i plus

-
The colour hurts my eyes...
-
Jeps, men det er trods alt bedre end det 4% fald fra morgenstunden som vi efterhånden har set nogle gange.
-
@OHW Jeg tror du skal skille din egen bekymring og skuffelse fra hvad ledelse og medarbejdere tænker om kursen. Sidstnævnte passer sit arbejde og synes forhåbentlig det er meningsfuldt og ledelsen (og de nøglemedarbejdere) der er omfattet af warrantprogrammet glæder sig bare over at de næste warrants bliver rigtig gode:-)
-
Det gør jeg, men jeg har både inde fra bestyrelser i børsnoterede selskaber og som aktionær set det billede der tegner sig mange gange. Men dettte medie egner sig ikke til det jeg gerne vil kommunikerer eller rettere mine evner til at udtrykke hvad jeg vil på skrift og kort egner sig ikke...det kan jeg se ad kommentarerne.
-
@OHW Enig, det er et tillidsspørgsmål. Hvis man er suuper exited så skal der ikke komme halv lunkne resultater. Så har man solgt ud. Og tilliden går ikke kun ud over investortilliden. Det bliver også sværere at lave tech-deals hvis aktiekursen er på vej i sydhavet?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind