Genmab — Oktober 2018
-
Jeg har fået det fra min bank...
-
dvs der er givet 3,7% mindre i rabat ifht listeprisn
-
det er faktisk ret stærkt - både ifht volumenvækst, men også ifht prisudvikling
-
tak for det Jstudsgaard
-
The average discount level has been around 10% since Q2 2017, which thus seems like a reasonable estimate going forward.
-
Dejligt at kunne give lidt tilbage
-
Tak skal du have. Underligt hvis de ikke vil melde en positiv nyhed ud.
-
@Doc4 Kommer her! Casen er intakt
Lad bare Ganske Blank forære deres guld bort... -
Tusinde tak Studsgaard. Det er pæne tal

-
Jeps..så mangler vi bare at se det på kursen..:-)
-
Tjah OWH...de større lugter måske en præcisering/nedjustering??
-
OHW sorry
-
Hvor mon vi ender i luk?
-
Det har været et mareridt hver dag/næste morgen..:-(
-
Det eneste jeg har set modsige dette er Nordeas nedjustering af topsalgsestimaterne. Flot gået.. hovedsaglig på baggrund af de få måneders MAIA-data forsinkelse (således at "salget i 2019 ikke bliver som forventet").. lignende forsinkelser sker jævnligt for masser af biotek-firmaer. Og argumentet køber jeg ikke: at nogle få måneders forsinkelse skulle kunne rykke topsalget afgørende.
-
Alt i alt: (a) massive markedsuroligheder/-fald, (b) hysteriske kællingers fokusering på "one-time adjustment outside the U.S", (c) lidt forsinkede MAIA-data og (d) Daras "fejlen" i solide (som i øvrigt aldrig var indpriset af en eneste analytiker!) - er alle midlertidige fluktuationer.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind