Genmab — Oktober 2018
-
Hvor lidt der er på depotet*
-
Det er nok nu man burde købe....
-
Farvel 800... Så er det sidste udkald for dem der vil købe billige biletter!

-
aaaarh OHW - det er Ganske Blank, der sælger ud. Det må da være et tegn
-
Ja, det er de "dumme penge"

-
Det er anybody's guess - min erfaring siger mig, at der altid findes en bund betydeligt længere nede, end man overhovedet kan forestille sig
-
Til gengæld, kan det så gå retur den anden vej med et rekyl, der gør en helt svimmel
-
problemet er vel næsten, at når US sætter sig med minus 6%, så er smerten vel ikke ovre for denne gang - selv om vi måske ser en stigning eller to
-
796 er betydeligt længere nede end jeg nogensinde forestillede mig...
-
Jeg ved godt, at det ikke er tidspunktet og folk ikke har lyst til at høre det her - men det er centralt for mine betragtninger omkring Genmabs strategi - Genmab anvender de allerdyreste penge til de allermest risikable udviklingsprojekter. Derfor får vi så mange tæsk
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind