Genmab — Oktober 2018
-
Jeg er sådan set ikke ked af volatilitet. Det giver mig mulighed for at købe billige aktier i ny og næ. Men man bliver selvfølgelig bundet fast i nogle positioner fra tid til anden. Men hvis det underliggende er i orden så kommer kurserne også igen.
-
Jeg syntes det kan være et problem, når shorterne går så massivt ind i en aktie med meget lav volatilitet, så kan de uden videre styre kursen derhen hvor de vil.
-
hov volumen... ikke volatilitet
-
og ryste træet... Men man kan selvfølgelig argumentere at det samme gælder for de lange...
-
Jeg vidste Genmab havde uløst potentiale

-
Tror s.. den rammer 823 i luk. Så er gappet lukket fra den skæbnesvangre solide-dag
-
Tjah... ang HSBC er det lidt sjovt (sarkasme) at tænke tilbage på bare for 1 år siden at deres analytiker iflg. mange kloge mennesker her på chatten, var klar til at blive anbragt på den lukkede:::
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind