Genmab — Oktober 2018
-
præcist - RoW var en markant skuffelse, og der er endnu ikke klarhed over, om rabatten skal køres videre. Desuden har US også stagneret hen over sommeren. Der er ikke meget, der peger frem
-
nu venter vi bare på nedpræciseringen/nedjusteringen og analytikerne vil ikke fanges på den forkerte side af sådan en røver med et kursmål, der hedder 1400
-
recepttallene får ingen indflydelse
-
-
Hvorfor ikke bare sætte kursmålet til 200. ?? . Det hele er jo alligevel noget lort.! , ingen pipeline - ingen tech aftaler stort set ingen INDer indsendt !! . Hvorfor fanden er vi egentlig i aktien. ?? - Mon ikke det er fordi vi alligevel tror på den. ?? Dette store " bump " på den lange vej har virkelig fået sortsynet frem. ;-). Jeg er spændt på at se og høre kommentarerne når analytikere og sortseere ser de resultater der kommer fremtidig. Jeg er i hvert fald med hele vejen.
;-). God -
du siger det selv bibob. Det lille ord "når", der handler om fremtidige begivendheder. Måske skulle du også tilføje et "hvis" for at tage højde risikoen i branchen
-
Helt enig OHW. Hvis alle er enige, så ryger debatten af fløjten. Det er ikke formålet med PI.
-
Forudsætningen er dog, at debatten er respektuld og høflig.
-
Kender I Genmabs markedsværdi ved
kurs 865? -
godmorgen Helge - har du opsnuset nogle recepttal? Du plejer at skarp og hurtig ved havelågen:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind