Genmab — Oktober 2018
-
Point
Legolas som du plejer at skrive - S T P -
nå men så fik AB da handlet lidt ind, efter at have lurepasset det meste af dagen. Netto køb i luk 20 K stk.
god aften til jer alle. -
Nordeas kunder er i hvert fald ikke tålmodige.
-
"Syv grunde til de professionelle nu trækker sig fra aktier": http://www.proinvestor.com/investornyt/567196/goldman-syv-grunde-til-de-professionelle-nu-traekker-sig-fra-aktier
-
Det ved vi jo ikke om de har. Det vi ved er at AB supplere og de 2 største investors i Genmab supplere også. Så er der en masser der sælger men tvivler på det er p.g.a casen skulle være blevet dårligere. Fakta er at PE er sevet fra 70 til nu under 40 og det stopper helt sikkert snart. Forestil jer kursen hvis vi skal tilbage i PE 70 når piben ser lidt mere moden ud og Dara sælger for +5 B usd om et par år. Jeg har valgt at supplere i 850 til 940 området og håber det bliver godt på sigt.
-
Ja det kan man måske godt sige men det er jo altid nemt at se i bagspejlet. MAIA er efter min mening en kurstrigger ved god data og et bud på Genmab kan vel heller ikke udelikkes. Derfor holder jeg fast i Genmab og supplere omkring nuværende niveau for meget længere ned giver ikke mening forudsat der kommer gode MAIA data for så vil peaksales på 10 B usd være mere sikkert end nogensinde
-
Kvalitetsjournalistik kræver investeringer. Del venligst denne artikel med andre ved at bruge nedenstående link. https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article10953620.ece.
Kopier og videresend ikke artiklen. Det er i strid med ophavsretsloven og vores abonnementsbetingelser."Det sker i løbet af de kommende måneder. Men studiet er begivenhedsdrevet (afgøres af, hvordan patienterne har det, red.), så at der kommer data senere, kan faktisk være et godt tegn. Det, der måles på, er den progression
-
Det er en ældre artikel hos Medwatch som der er linket til af Royal. https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article10793615.ece
-
God morgen

-
God morgen

-
Kunne godt ligne endnu en grim dag for C25 -.-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind